close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לעיצוב הבית- חשוב לדעת בנושא שדרוג הבית

אסתר טסהיט אדר א, תשעט24/02/2019

כמה עצות מעשיות ופרקטיות לעיצוב נכון של הבית שלכם...

תגיות:
פרקטיקה נכונה- נכון שאביזרים מסוימים יכולים להיראות טוב מבחינה ויזואלית. אך, צריך לזכור שהשימוש בהם חייב להיות פרקטי בסופו של דבר. למשל, ריהוט גדול מידי ביחס לחדר קטן יכול ליצור מצב של חנק וצפיפות. או למשל, ספה מרשימה במיוחד, שחווית הישיבה שלה איננה מותאמת לגובה ולמשקל המשתמש. לבסוף יוצר שכרו בהפסדו- בית יפה, אך לא פרקטי.

לא לאסוף גרוטאות- במידה והחלטתם על שינוי יסודי במראה של הבית. מומלץ לזרוק הכול ולהתחיל מחדש. לאחר תכנון חלוקת החדרים והקירות יש לבחור
את סוג הריהוט ואת הגוונים שישלטו ורק בסוף לבחור את ה'אקססוריז' – כריות, פריטי נוי ועציצים. את שלב רכישת ה'אקססוריז' יש לשמור לסוף התהליך, כך תוכלו להתאים באופן מקסימאלי את פריטי הנוי לריהוט שבבית.

כורסאות ומה לעשות? – זה המקום לקצת נועזות בבית. אם עד עתה שמרתם על איפוק, כעת יבוא הט'אצ שבעיצוב. למשל תוכלו לשבור את גווני העץ, הלבן והאפור, המשמשים כגוונים בסיסים בעיצוב הבית – בצבעים נועזים יותר. כגון: טורקיז, צהוב או ירוק חי. ישנם מגוון בדים וטקסטורות - חלק או פרחוני המגוון הוא עשיר ונתון לשיקול דעתכם.

לחלופין, ניתן לשמור על עדינות בשימוש בצבעים 'פסטליים' כגון: ורוד בייבי או תכלת בייבי.

ושאלת השאלות- איזו כורסא לבחור? בד או עור? התשובה פשוטה. אם חיפשתם מראה סולידי ויוקרתי תמיד פתוחה בפניכם האופציה של כורסת עור. אך אם אתם מחפשים קצת ענין בתוך הבית, יש לכם מבחר של אינסוף צבעים וטקסטורות בקולקציית כורסאות הבד.

יצירת חמימות בסלון גדול – אחת הבעיות העיקריות בבתים גדולים היא יצירת תחושת החמימות והמשפחתיות האהובה כל כך. תוכלו לקצר תהליכים ולתלות וילונות ארוכים בצבעים חמים, זה ישדרג לכם את המראה של הבית ויכניס את האווירה הביתית הרצויה. אם חלל הסלון שלכם גדול מאוד, תוכלו להוסיף שטיח רחב באזור הספות, מה שיעזור בתיחום אזור הישיבה וביצירת פינה נעימה.

אל תדחסו רהיטים כשאין מקום - מאוד מפתה לרכוש לסלון הבית עוד ועוד פריטים, במיוחד כשיש 'סייל' באיקאה ובכל מגוון החנויות המפרסמות חדשים לבקרים. זכרו שמעל לכול עליכם ליצור סלון עם מרחב גדול מספיק. רק כך תשיגו את אותה תחושת נוחות מתבקשת. אז תוותרו על מערכת סלון 1+2+3 אם אין לה באמת מקום, וותרו על מזנונים וארוניות למיניהם כל עוד הם נמוכים ולא מנצלים את הפוטנציאל של המקום אותו הם תופסים.

המאמר באדיבות אסתי טסה . WWW.HARMONYA.BIZ
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה